Keuzehulp
Vind uw product

  • Bekijk advies

Klachtenprocedure


Wanneer u een klacht heeft dan vernemen wij dit graag.

Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur per e-mail. U kunt hiervoor het contactformulier invullen of rechtstreeks contact opnemen via info@vloerverwarmingstore.nl.
Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op de ontvangen klacht. Uiteraard zullen wij altijd proberen om u in ieder geval binnen 48 uur te informeren over de status.
Onze medewerkers staan u graag te woord en zullen proberen uw klacht naar tevredenheid op te lossen.


Geschillenprocedure Stichting Thuiswinkel

Mocht u van mening zijn dat wij uw klacht niet naar tevredenheid oplossen dan kunt u een klacht sturen naar De Geschillencommissie van de Stichting Thuiswinkel Waarborg. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl.

Ook kunt u terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR). Meer informatie over dit platform vindt hier.


Als u een klacht voorlegt aan De Geschillencommissie of het Europese Online Geschillenplaform dan moet u wel eerst een brief hebben gestuurd naar Vloerverwarming Store en ons in de gelegenheid hebben gesteld om uw klacht op te lossen.


Postadres

U kunt uw brief, ter attentie van onze serviceafdeling, richten aan;

Vloerverwarming Store
Neon 15-J
4751 XA OUD GASTEL


naar klantenservice