Vloerverwarming Store op Trustpilot
  • Grootste aanbod

  • Op werkdagen vóór 15:30 besteld, morgen geleverd

  • Deskundig advies

  • Nederlands Fabrikaat

085 - 30 31 455
Vloerverwarming Store op Trustpilot
Winkelwagen0
€ 0,00 incl. BTW
In winkelwagen:
Totaalbedrag (incl. BTW) € 0,00
Bestellen

Reparatieservice voor vloerverwarmingssystemen en onderdelen


Reparaties en controles

Ondanks strenge kwaliteitscontroles kan niet worden gegarandeerd dat er nooit iets defect gaat.
Mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw product, dan kunt u in de meeste gevallen rechtstreeks contact opnemen met onze servicepartners.


Wilt u de service liever via Vloerverwarming Store laten verlopen?

Volg dan de volgende stappen:

  • Neem telefonisch of via e-mail contact op met onze klantendienst;

  • Onze medewerker noteert het probleem of mankement van het product en stuurt u per e-mail een retourformulier toe;

  • Vul het toegestuurde retourformulier in en sluit dit bij uw retourzending;

  • Uw product wordt doorgestuurd naar een geautoriseerd servicecentrum dat het zal repareren;

  • Na reparatie zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer bij u wordt afgeleverd.

Wat verder belangrijk is om te weten, is dat:

  • Op al onze producten de garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant van toepassing zijn.
  • Het ter reparatie retour sturen van producten door u als klant voor rekening van Vloerverwarming Store geschiedt, maar op risico van u als klant.
  • Om het risico op verergering van bestaande defecten en schade en nieuwe mankementen te minimaliseren, raden we u aan onze verpakkingsadviezen goed door te lezen.
  • Als u via Vloerverwarming Store uw product ter reparatie retour stuurt het mogelijk langer duurt voordat u het weer terug heeft dan wanneer u uw reparatie rechtstreeks via een van onze servicepartners laat lopen.
  • Meer dan 60% van alle reparatieaanvragen het gevolg zijn van gebruikersfouten of simpele storingen betreft. U kunt een onnodige reparatie (en enkele weken lang uw product moeten missen) voorkomen door: 
    - de handleiding goed te raadplegen;
    - telefonisch contact op te nemen met de (technische) helpdesk van de fabrikant
  • Als het defect geen fout van het artikel zelf betreft, maar bijvoorbeeld het gevolg is van verkeerd gebruik of aan een andere garantie-uitsluitende oorzaak te wijten is, de transport- en reparatiekosten bij u als klant in rekening worden gebracht.

Heeft u nog vragen?

U kunt altijd bij ons terecht per e-mail via info@vloerverwarmingstore.nl of telefonisch via 085 - 30 31 455.

Service

Op werkdagen voor 15:30 besteld, is de volgende werkdag geleverd Vraag een offerte aan Contactformulier Gratis legplan Kennisbank Klantenservice